خرید آنلاین بلیط چارتر پروازهای داخلی و خارجی

رزرو هتل های داخلی و خارجی ، اخذ ویزای آنلاین ، پیکاپ و وقت سفارت

آژانس مسافرتی مشهد

شهر رودس

شهر رودس

در میان دیدنی های یونان می توان به شهر رودس اشاره کرد. شهر رودس که از بهترین دیدنی های یونان محسوب می گردد، دارای برج های عظیم می باشد که از قرن چهاردهم به جای مانده و به زیباتر شدن چهره شهر کمک نموده است.

از لحاظ تاریخی، شهر 1199-Rhodes به این دلیل که پیکرۀ عظیم خداوند خورشید را در خود جای داده شهرتی جهانی دارد چرا که این پیکره جزو یکی از عجایب هفتگانۀ جهان باستان است. شهر قدیمی و قرون وسطی ایی 1199-Rhodes به عنوان میراثی جهانی شناخته شده و امروزه یکی از پرطرفدارترین مقاصد توریستی اروپاست.

-Rhodes کاملا از کشور اصلی یونان مستقل است و درون آن بسیار سرسبز می باشد که با محیط اطرافش یعنی دریای اژه و سواحل آن تضاد عجیبی دارد. گردشگران معتقدند 1199-Rhodes شهر بسیار جذابی می باشد؛ خصوصا محدودۀ شهر قدیمی که بناهای عظیم الجثۀ قرون وسطی ایی و کوچه های پیچ در پیچ آن کیفیت بویژه ای بدان می دهد. از دیگر دیدنی های یونان که در فهرست تورهای گردشگری داخلی و خارجی قرار دارد، می توان به منطقه دیدنی ساماریا جرج در جزیره کرت، شبه جزیره کوچک نافپلیو، منطقه زاگوری و … اشاره کرد این شهر پایتختی مرکز صنعت گردشگری نیز می باشد و مرکز اطلاعات گردشگری (EOT) در محلۀ Papagou و Makariou و در مجاورت بندر Mandraki واقع شده که روزنامه های انگلیسی زبان و "اخبار 1199-Rhodes" را نیز در دسترس شما قرار می دهد.

موارد مرتبط

0 متن نظر
نوشتن نظر