خرید آنلاین بلیط چارتر پروازهای داخلی و خارجی

رزرو هتل های داخلی و خارجی ، اخذ ویزای آنلاین ، پیکاپ و وقت سفارت

آژانس مسافرتی مشهد

باغ اروپا

نمی شود به هلند سفر کرد و از هیچ کدام از باغ های گل نامدار این کشور بازدید بعمل نیاورد! در هلند همانطور که می دانید شما با انواع و اقسام مختلفی از گل های خوش رنگ و بو مواجه خواهید شد که شاید بتوان گفت یکی از بهترین این اماکن در خاک کشور هلند، باغ گل کوکنهوف است.

ین بازغ یکی از پارک‌های دیدنی در کشور هلند است. باغ اروپا که سالانه هزاران گردشگر خارجی را به خود می کشاند در نزدیک شهرهای لیسه و لایدن قرار دارد. این باغ هر ساله با آغاز بهاردرست از روز اول فرودین به مدت ۲ ماه بازگشایی می‌شود. از ان تاریخ به مدت 2 ماه که معمولا از ۲۲ مارس تا ۲۰ مه این مجموعه باز است. گردشگران می توانند از ان دیدن کنند و عکس یادگاری بیاندازند.در این باغ هزاران لاله رنگی از انواع مختلف به نمایش در می‌آید. بنا به آمار های منتشر شده توسط سازمان گردشگری کشور هلند در این دوماه حدود ۷۰۰ هزار نفر از این باغ بازدید می‌کنند. هر سال ۷ میلیون پیاز لاله در محوطه‌ای به وسعت ۳۲ هکتار کاشته می‌شوند که پس از شکفتن گل‌ها این پارک منظره‌ای بدیع را می‌یابد.
حتما این را هم می‌دانید که هلند به‌ گل‌های لاله‌اش شهره است. در اینجا علاوه بر نمایشگاه‌های گل چند رستوران نیز برپا شده است که می‌توانید پس از گردش در میان گل‌ها برای صرف غذا مهمان‌شان شوید.

موارد مرتبط

0 متن نظر
نوشتن نظر