خرید آنلاین بلیط چارتر پروازهای داخلی و خارجی

رزرو هتل های داخلی و خارجی ، اخذ ویزای آنلاین ، پیکاپ و وقت سفارت

آژانس مسافرتی مشهد

موزه‌ ون گوگ(Van Gogh)

موزه‌ی ون گوک واقع در آمستردام در ۲ ژوئن ۱۹۷۳ افتتاح شده است. طراحان ساختمان آن، گریت ریتفلد و کیشو کوروکاوا هستند. این موزه همین‌طور بزرگ‌ترین مجموعه از آثار نقاشی ون گوگ در جهان را در خود جای داده است. این موزه همچنین در ردیف بهترین موزه‌های هنری جهان دسته‌بندی می‌شود و سالانه تقریبا ۱/۵ میلیون بازدیدکننده دارد.

این موزه که بزرگ ترین مجموعه ون گوگ در دنیاست ۲۰۰ نقاشی، ۴۰۰ طراحی و ۷۰۰ نامه از ون گوگ را جمع آوری کرده است.

یکی از جالب ترین بخش های این موزه نمایشگاه ژاپن و ون گوگ است و در آن درک می گنید که چگونه نقاشی های ون گوگ تحت تاثیر هنر خاص ژاپنی ها قرار گرفت. در این موزه به غیر از اینکه آثار ون گوگ را از نزدیک می بینید شانس این را دارید تا مراحل پیشرفت هنری او را درک و آثارش را با دیگر هنرمندان قرن ۱۹ مقایسه کنید؛ چه هنرمندانی که از او الهام گرفته اند و چه هنرمندانی که الهام بخش او بوده اند. در این موزه امکانات تحقیقاتی زیادی هم هست که اطلاعات شما را درباره آثار هنری و زندگی ون گوگ بیشتر می کند. در موزه ون گوگ شانس این را دارید تا بزرگ ترین موزه از آثار او را از نزدیک ببینید روح هنر دوستتان را راضی کنید.

شما هم اگر اهل نقاشی باشید، قطعا ساعات خوشی در این موزه خواهید داشت. در اینجا می‌توانید از ۲۰۰ تابلوی نقاشی و ۵۰۰ طراحی ون‌گوک و تعداد زیادی از نامه‌های او دیدن کنید.

 

موارد مرتبط

0 متن نظر
نوشتن نظر